אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    תמיד חלמת לדעת יותר על עיצוב?

    אם תמיד רצית לדעת איך לעצב את הבית, אילו צבעים הכי מתאימים יחד ואיך מרהטים נכון, ואין לך כח לקורס ארוך ומסורבל- לימוד הום סטיילינג זו תוכנית הלימודים בשבילך. מדובר בתחום שניתן ללמוד כתחביב פרקטי שיאפשר לכם למקסם את הראייה העיצובית שלך ולהגשים אותה במרחב הביתי שלכם, או אפילו כהתנסות ראשונית בדרך לרכישת מקצוע. בשונה מאדריכלות ועיצוב פנים, הום סטיילינג הוא מקצוע בו ניתן לעסוק עם לימודי תעודה בלבד. המדרשה לעיצוב – הכשרה מעשית להנדסאים ומעצבי פנים מזמין אותך לצאת יחד למסע משותף, בו הדרך מהנה ומלמדת ואת איכות התוצאות כבר תביני לבד.

    למי מתאים הלימוד?

    לימוד הום סטיילינג ברמה בסיסית נעשה באמצעות קורס שאורכו שישה מפגשים . משך כל מפגש הוא שלוש שעות, כך שמדובר בשמונה עשרה שעות למידה בסך הכל. במסגרת המפגשים נלמד את טכניקות הבסיס לשיפור ההתבוננות אודות מרחבים והבנה מעמיקה יותר של החלל. נעסוק בצבעים, צורות, תאורה ועוד שלל נושאים שמעסיקים אותנו כשאנו ניגשים לתחום העיצוב. הקורס מתאים למתחילים בתחום. בין אם את כבר מודעת לעין האסתטית הייחודית שלך, ולסגנונות שמושכים אותך- ובין אם מעולם לא התנסית בתחום- כל עוד את סקרנית יש לך את המקום ללמוד ולהתפתח איתנו. תהליך הלמידה מתאים למגוון נרחב של גילאים וכאמור, ניתן לבחור בפלטפורמה זו לרכישת מקצוע או תחביב משודרג.

    ההרשמה

    תהליך ההרשמה לקורס לימוד הום סטיילינג נגיש ונוח. תחילה, תוכלי להיכנס לאתר ולהתרשם ממגוון הקורסים השונים. לאחר שתגיעי לבחירה המדויקת עבורך, בהיבט התחום הנלמד ובהיבט השעות ומידת ההשקעה תוכלי להירשם בקלות אונליין. אם את עדיין מתלבטת ויש לך שאלות נוספות, מוזמנת ליצור איתנו קשר דרך האתר ונדאג לחזור אליך ולתת מענה מהיר ככל האפשר.

    על המדרשה לעיצוב

    המדרשה לעיצוב הכשרה מעשית להנדסאים ומעצבי פנים הוא אחד מהמקומות המוכרים לרכישת כלים עיצוביים וטכניקות חדשות. עבורנו, הדרך חשובה ממש כמו התוצאה. נדאג לקיים תהליך למידה נעים וקשוב, אשר יהווה חוויה מעצימה למשתתפים בו. חשוב לנו שכל אחד ילמד איך ליישם כלים פרקטיים ליצירת חללים בעלי אסתטיקה מרהיבה וייחודית לטעם העיצובי שלו.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט