אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    מספר טיפים בנוגע לעיצוב הבית

    איזה כיף זה לעבור לבית חדש! סוף סוף מצאתם, או אפילו בניתם, את בית חלומותיכם- על פניו נשמע מושלם, לא? אז פעמים רבות התהליך המשמעותי והמרגש הופך לכאב ראש לא קטן, עם כל ההתעסקויות הבירוקרטיות וההוצאות הנלוות, שהופכות לסכומים הרבה מעבר מה שתכננתם. אחרי כל ההשקעה שערכתם, אל תוותרו על איש מקצוע המתמחה בתחום עיצוב פנים בית פרטי ותחסכו לכם בלאגן מיותר. סטודיו קרן אור- אדריכלות ועיצוב פנים הולכים איתכם כל הדרך ליצירת בית חלומותיכם, מבלי להתפשר כלל.

    מיתוסים

    בשביל לשכור את שירותיו של מעצב פנים צריך להיות עשיר- מדובר בטעות נפוצה שאנו שומעים מהרבה לקוחות המהססים בהתחלה. המחשבה שאיש מקצוע ינסה להרוויח כסף על חשבונכם, היא לגיטימית ומפחידה! אך שימו לב, היצע השוק הנרחב היום מבטיח שבכל תקציב נוכל למצוא חלופות רלבנטיות לרצונות שלכם. חשוב לשים לב, כי בתחילת תהליך עיצוב פנים בית פרטי אתם מתנהלים בשקיפות מול המעצב ומסבירים לו את היקף התקציב וגודל הפרויקט בו אתם מעוניינים. טעות נפוצה נוספת היא המחשבה כי אנשים עם חוש אסתטי לא נזקקים לאיש מקצוע לעיצוב הבית. גם כאן, מדובר בטעות מחשבתית שכן, על מנת למקסם את יתרונותיו הטבעיים של החלל בהיבט מרחב ותאורה, נזדקק לעין של מומחה. נוסף על כך, בכל תהליך עיצוב ניתקל בדילמות וכדאי שיהיה איש מקצוע המלווה את כל הדרך, וניתן להתייעץ אתו. לבסוף, טעות נוספת שמטרידה את לקוחותינו היא המחשבה שתהליך עם איש מקצוע, ייקח הרבה יותר זמן מעבר למשוער. אנו מתחייבים על הצבת דד ליין מדויק ועמידה בתאריך סיום הפרויקט, כפי שנקבע מראש.

    תהליך העבודה

    עיצוב פנים בית פרטי הוא תהליך הכולל מספר שלבים. קודם כל, תיפגשו לפגישת ייעוץ עם איש המקצוע. בפגישה זו, בקשו לראות תיק עבודות ותוכלו להתרשם מהסגנון העיצובי ולראות שהוא מתאים לסגנון שלכם. לאחר מכן, תקבעו את היקף הפרויקט והתקציב אותו אתם מעוניינים לשלם. בהתאם לכלל נתונים אלו, המעצב יבנה תוכנית עבודה מפורטת שתוגש אליכם. לאחר שתאשרו אותה, אפשר לצאת לדרך!

    זה הזמן

    זה הזמן שלכם, לשים את עצמכם במקום הראשון ולהשקיע את כספכם בתהליך שייתן לכם תמורה משמעותית שאין שניה לה, תחושת נינוחות מדהימה בביתכם. סטודיו קרן אור- אדריכלות ועיצוב פנים המשרד הוותיק והמוכר בתחום העיצוב, הוא המקום אותו חיפשתם! קבעו פגישת ייעוץ עוד היום.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט