אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    מחפשים מעצבת באיזור הכרמל?

    אין כמו חיפה. נופי הכרמל הירקרקים משתלבים עם המרחבים העוצמתיים של הים. לא סתם יש כאלו הסוברים כי חיפה היא העיר היפה בישראל! עיצוב פנים חיפה – להתאים את היופי של הפנים ליופי של החוץ. שירותי עיצוב מתאימים לאלו העוברים לבית חדש, או לכאלה שמעוניינים לשדרג את הקיים. כיום, תחום העיצוב התפתח רבות בישראל והפך לשוק נרחב וגדול. משמעות הדבר עבור הלקוח היא כי ניתן כיום להיעזר בשירותיו של איש מקצוע בתהליך שיפוץ ועיצוב הבית, במחירים נגישים יותר מאי פעם. סטודיו קרן אור- אדריכלות ועיצוב פנים המשרד המוביל בצפון הארץ, הכתובת שלכם להפיכת ביתכם למבצר שתמיד חלמתם עליו.

    המלצות

    כשאנו ניגשים לבחירה המורכבת של מעצב פנים מוצלח, יש מספר פרמטרים שעלינו לקחת בחשבון. ההמלצה הראשונית היא כמובן לערוך סקר שוק. בתוך כל ההיצע, אפשר ללכת לאיבוד- לכן אין כמו המלצה של חברים או קרובי משפחה שעברו תהליך דומה כדי לדעת לאיזו חוויה אתם נכנסים. מעבר לכך, כדאי להיכנס לאתרים ולהתרשם בעצמכם. חשבו על החזון עבור ביתכם, איך הייתם רוצים שהוא יראה?  מה הם הצרכים שלכם? את כל השאלות האלו תוכלו להעלות בשיחת הייעוץ שתערכו עם איש המקצוע הפוטנציאלי. בקשו לראות תיק עבודות על מנת להתרשם מפרויקטים קודמים ולהבין את הסגנון העיצובי. עיצוב פנים חיפה- עם קצת סבלנות, תוכלו לעשות את הבחירה המדויקת ביותר עבור ביתכם.

    תוכנית העבודה

    כאמור, תחילת תהליך עיצוב פנים חיפה, תל אביב, ירושלים או כל מקום אחר, מתחילה בפגישת ייעוץ. בפגישה זו תערכו התרשמות הדדית אחד מהשני, ותוכלו לספר עליכם ועל הנכס. גם אם אין לכם מושג בעיצוב, אשת המקצוע תוכל להציע לכם הצעות אותם תבחרו לפי נטיית ליבכם. טרם תחילת התהליך תקבעו מראש את היקף הפרויקט והתקציב המיועד. כלל נתונים אלו יגובשו לכדי תוכנית עבודה מפורטת שתוגש אליכם. לאחר שתאשרו סופית את התכנון, אפשר יהיה לצאת לדרך.

    למה אתם מחכים?

    אל תתפשרו על רמת החיים שמגיעה לכם. הגיע הזמן להפוך את ביתכם לחלל שתמיד רציתם. סטודיו קרן אור- אדריכלות ועיצוב פנים מהמשרדים הידועים בישראל, הוא המקום שלכם. אנו מזמינים אתכם לצאת לדרך יחד עם צוות המומחים שלנו. עבורנו התהליך חשוב בדיוק כמו התוצאה, יחד נעבוד בשיתוף פעולה ובצורה קשובה ונעימה על מנת להגשים את כל הפרטים, גדולים וקטנים כאחד, שתמיד חלמתם עליהם.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט