אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    כך תוכלו לדעת הרבה יותר על עיצוב

    אם אתם מתעניינים בתחומי האסתטיקה והעיצוב, ואפילו שוקלים זאת כמקצוע עתידי- הום סטיילינג לימודים במגוון קורסים זה הכיוון שלכם. תחום ההום סטיילינג מציג כיצד ניתן לשדרג כל מרחב באמצעות מספר טכניקות עיצוביות שונות, מבלי הצורך לייצר שינויים מבניים בחלל. מדובר בתחום אותו ניתן לרכוש כתחביב עבור אלו אשר מעוניינים "להקפיץ" את העיצוב בביתם, אך גם לכאלו בעלי עין אסתטית מרשימה שרק מחכים להתחיל לעבוד ולהגשים את התשוקה שלהם. במדרשה לעיצובתמצאו מגוון תוכניות לימוד שיעשירו את הידע שלכם בתחום.

    שאלות נפוצות

    הכותרת הום סטיילינג לימודים מתייחסת למגוון נרחב של קורסים ותוכניות לימוד. אם אתם מעוניינים לרכוש טכניקות בסיסיות ולהבין מעט באיזה תחום מדובר, תוכלו להירשם לסדנה באורך שלוש שעות ולקבל טעימה קטנה, אשר בסופה תצאו עם מספר טכניקות עיצוביות חדשות. אם ברצונכם להעמיק מעט יותר את הלמידה, תוכלו להירשם לקורס מקיף הכולל שישה מפגשים באורך שלוש שעות כל אחד. במסגרת זו תרכשו כלים רבים ושונים העוסקים באופן ההתבוננות בחלל, יכולת מיפוי יתרונות וחסרונות טבעיים וההבנה אילו כלים עיצוביים מאפשרים יצירת תחושה מרווחת ונכונה למרחב. במסגרת תוכניות הלימוד נלמד עוד על צורות וצבעים ועל סגנונות העיצוב השונים. נבין את ההבדלים בין הסגנון הקלסי למודרני, בין פלטת צבעים חמים לפלטת הצבעים השחורים- לבנים ונלמד על המשחק בין הגוונים האלו. בסיום הקורס, תדעו יותר להתאים בין צבעים ובין רהיטים מסגנונות שונים ליצירת מרחבים מעוררי השראה.

    רכישת מקצוע

    היבט חשוב נוסף בתוכניות הום סטיילינג לימודים הוא האפשרות לרכישת מקצוע במהירות ובקלות. הרשמה לקורס בעל שישה מפגשים, מוציאה אתכם עם תעודה מקצועית. תעודה זו תוכל לשמש אתכם לפתיחת עסק בתחום. מובן כי תהליך פתיחת עסק הוא תהליך מורכב המצריך ידע בתחומים שונים. היתרון במקצוע זה הוא הזמינות המהירה בה ניתן להתחיל לעבוד ולקבל ניסיון מהשטח. בשונה מתחומים רבים המצריכים לימודים ארוכים ותארים, כאן תרכשו ידע באמצעות עבודות ותרוויחו כסף כבר בתהליך הלמידה.

    המדרשה לעיצוב  שלנו

    המדרשה לעיצוב זה המקום לרכישת כלים וטכניקות עיצוביות באווירה קשובה, מקצועית ונעימה. אנו מתחייבים על תוכניות לימודים מקיפות ומעשירות, המתאימות לכל חובבי העיצוב כאחד. אנו יודעים כי כל תלמיד ותלמידה יכולים לגלות את ראיית העולם האסתטית והייחודית להם, כל שנותר לעשות הוא להעז ולחפש אותה.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט