אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    חידוש הבית החיצוני והפנימי כאחד

    תקופת האביב והקיץ מביאים עימם תמיד תקופה של לבלוב, התחדשות ופריחה בכל הרבדים. קניית זוג סנדלים חדשות ושמלה קיצית תמיד מבשרים על בוא האביב והקיץ, ואם כבר התחדשות אין כמו פריחה והתחדשות גם בגוף החיצוני קרי הבית שלנו כמו הגוף הפנימי.

    עונת האביב והקיץ היא תקופה נהדרת לשינוי ושדרוג הבית ללא צורך בלקיחת משכנתא.

    שלב ראשון לקראת השמה הינו צביעה, כל אחד יכול לצבוע זאת לא תורה מסיני. צביעת קיר אחד מתוך חלל החדר (חדר שינה, חדר מחשב, חדר מגורים וכו'), בגוון שונה חלק, אפשר לבחור בצבעי הפסטל הנעימים ומיד האווירה בחלל משתנה.

    אם רוצים לשדרג, אפשר להוסיף על גם מדבקת קיר יפה וססגונית ממבחר עצום של דוגמאות, צבעים וגדלים שונים אשר ניתן לרכוש בחנויות D.i.y או אתרי האינטרנט השונים בעלות סמלית. למידע נוסף על לימוד הום סטיילינג צרו איתנו קשר.

    למוכשרים שבינינו אפשר לצבוע קיר אחד בטקסטורה מיוחדת כגון שליכט מינרלי או קשמיר או סהרה וכו' (ניתן לקבל הדרכה ליישום באתרי חברות הצבע השונות) למראה מיוחד ותלת מימדי. (אך ללא מדבקה).

    לחובבי העיצוב והאסתטיקה הרוצים להעמיק ולעשות ניתן להוסיף אקססוריס כמו תוספת שרשרת, עגילים וטבעת להשלמת מראה שמלת הערב, כנ"ל בביתנו, אפשר להוסיף כריות ססגוניות בשילוב כריות בצבעים חלקים, וילון מרהיב או לחילופין וילון חלק עם תוספת 3 פרפרים צבעוניים (ניתן להשיג בכל חנות הדולר למיניהם) שטיח שאגי מפנק ואף פרטי עיצוב של ממש כמו פסלים, אגרטלים מעוצבים בגדלים שונים, אגרטל פרחים צבעוני עם פרחים צבעוניים – כל כך מרענן וקיצי, אפשרי להשתמש בפרחי משי ולמשקיעים אפשר להשתמש בפרחים טריים ואף ליהנות מניחוח רענן של פריחה (שילוב נרקיסים , יקינטון .. בזר ססגוני), נרות צבעוניים תורמים גם לאווירה, מנורת שולחן מעניינת הכל כיד הדמיון. חשוב לשכור את שירותיו של אדם מקצועי המומחה בעיצוב פנים בית פרטי.

    בקיצור, ברגע שאנחנו נכנסים לחלל נעים עם נגיעת צבע, פריחה וריחות רעננים , אנו מקבלים תחושה עילאית ונעימה והכי חשוב הניתנת לשינוי לפי עונות השנה ומצב הרוח תוך שמירה על תקציב ראלי וזמן קצוב.

    ועד הפעם הבאה הכניסו מעט צבע, ניחוח ופריחה גם לבית החיצוני כמו הפנימי עם בוא האביב, הקיץ, הסתיו והחורף ממש כמו רכישת זוג סנדלים ושמלה חדשה או זוג מגפיים.

    שלכם,

    קרן אור

    "היופי שבפרקטיקה", אדריכלות ועיצוב פנים.

    שירותים מוצעים: אדריכלות לבתים פרטיים, עיצוב פנים לדירות חדשות ושיפוצים, שדרוג חלל קיים, חנויות ומשרדים.

    יעוץ חוזים מול קבלנים בעת רכישת דירה חדשה.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט