אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    קורס הום סטיילינג

    קורס הום סטיילינג – נגיעות סדנה חווייתית בעלת 6 מפגשים | 3 שעות כל מפגש

    קבלת כלים בסיסיים לעיצוב חללים שונים בבית ובעסק​.

    מיועד לחובבי העיצוב המעוניינים לעצב ולשדרג את ביתם.

    ​כלים מעשיים לתכנון נכון, הלבשת החלל תוך שילוב של צבע, חומר וטקסטורה.

    סילבוס קורס

    ​שיעור ראשון:

    תוכנית אדריכלית, מדידות, קריאה והבנה בסיסית של תוכנית אדריכלית.

    מושגי יסוד, הבנת צורכי הלקוח, בניית קונספט עיצובי.

    ​שיעור שני:

    סגנונות עיצוב, מגמות עכשוויות בעיצוב, בניית לוח השראה.

    ​שיעור שלישי:

    מטבחים, הנדסת אנוש, דגשים פונקציונליים, משולש הזהב ועוד….

    חלל מגורים – סלון, ניצול פונקציונלי של חלל, הלבשה, ועיצוב.

    ​שיעור רביעי:

    חדרי שינה, העמדה אופטימלית בחלל, עיצוב והלבשת החלל, התייחסות ל-Master bedroom, חדר עבודה ועוד.

    ​שיעור חמישי:

    • תאורה.
    • צבע.
    • טקסטיל.

    שיעור שישי:

    מפגש פרקטי באולם תצוגה.

    לימוד הום סטיילינג

    עולם האדריכלות ועיצוב הפנים חובק בתוכו מגוון רחב של תחומים ונושאים, ביניהם תכנון אדריכלי ובנייה, עיצוב פנים וכמובן הום סטיילינג. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מובילה אשר מעבירה בין היתר קורס הום סטיילינג וסדנאות ייחודיות. יחד נדון במאמר זה מהו בעצם הום סטיילינג ומה ניתן ללמוד בקורס מסוג זה.

     

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      הום סטיילינג קורס

      הום סטיילינג קורס הינו קורס המאפשר למידה והרחבת אופקים בעולם הלבשת חללי הפנים ועיצובם מבלי לשנות את מבנה החלל (כלומר שבירת קירות, הוספת קירות וכדומה). כך למעשה כל אדם בעל חוש אסתטי מפותח יכול להקנות לעצמו כלים מקצועיים וידע פרקטי יישומי עבור שינוי ושדרוג חללי פנים הכוללים דירות, יחידות דיור, בתים פרטים, חדרי ילדים, וכן חללי פנים מסחריים. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מקצועית ומנוסה בתחומה, אשר בין היתר מעבירה סדנאות וקורסים איכותיים ומקצועיים בעולם ההום סטיילינג. יחד נדון במאמר זה מהם יתרונותיהם של לימודי הום סטיילינג, וכיצד לימודים מסוג זה יאפשרו למשתתפים בו ידע וכלים לעיצוב וניצול מקסימלי של כל חלל פנים באשר הוא.

      הום סטיילינג קורס – יתרונות קורס עיצוב מסוג זה, ויתרונות הכלים הנרכשים בו

      קורס הום סטיילינג מאפשר רכישת ידע וכלים פרקטיים יישומים בהלבשת חללי פנים, ובעיצוב חללים מבלי לשנות את מבנה החלל. כלומר בתחום עיצוב מסוג זה לא נדרש ידע בתשתיות בנייה ושיפוץ חללים. מה שבעצם מאפשר שינוי ושדרוג חללים ללא צורך בהריסת מבנים, קירות ושיפוץ חללים, ובכך אין כל חשש להיווצרותם של ליקויי וקשיי בנייה. על כן קורס מסוג זה הינו מהיר יותר ויישומי יותר משאר תחומי הלימוד בעולם עיצוב ושדרוג חללים (אדריכלות ועיצוב פנים). בקורס מסוג זה למדים משתתפי הקורס כיצד ניתן לעצב את החלל בצורה נכונה במבחינה עיצובית ופרקטית, כיצד ניתן להעניק תחושת מרווח וגודל בחללים ללא שינוי מבנה בחלל עצמו, כיצד יש למקם ולבחור בריהוט מתאים עבור חללי הפנים השונים, מהם סגנונות העיצוב ומאפייניהם, מהם מאפייני הצבעים והשפעתם בחלל ועוד.

      סדנת הום סטיילינג

      לימודי הום סטיילינג מיועדים לחובבי עיצוב ואסתטיקה, אשר מעוניינים לרכוש כלים מקצועיים בהלבשת חללים וניצולם המקסימלי מבחינה עיצובית, ופרקטית ונוחה עבור הלקוח. הנדסאית אדריכלות ומעצבת הפנים המובילה קרן אור, הינה דמות מובילה בתחום האדריכלות, עיצוב הפנים וההום סטיילינג, אשר מלמדת ומעבירה סדנאות מקצועיות עבור הקהל הרחב אשר מעוניין להרחיב אופקיו בתחום הנ"ל. במאמר זה נדון יחד באילו אופנים ביצוע הליך הום סטיילינג איכותי ומנוסה יכול לשנות מקצה לקצה כל חלל פנים.

      לימוד הום סטיילינג בצורה איכותית ומקצועית

      רבים אשר מעוניינים לשדרג ולמקסם את חלל ביתם, חושבים כי הדרך היחידה לבצע שינוי משמעותי מסוג זה הינה באמצעות שיפוץ ארוך בעל עלות כספית גבוה , אך אין הדבר נכון בהכרח. ניתן לחדש ולשדרג כל חלל הבית באמצעות הום סטיילינג מקצועי ואיכותי. להום סטיילינג נכון ומקצועי יש יכולת לשנות חללים מקצה לקצה, ולהאיר את חללי הפנים, לאפיין אותם בסגנון עיצובי, וכמובן להתאים את חלל פנים הבית לאופי והתנהלות הגרים בו. באמצעות קורס לימוד הום סטיילינג ניתן לרכוש כלים מקצועיים אשר יאפשרו לכל אחד לשדרג כל חלל, בין היתר ניתן לרכוש כלים וידע כמו:

      ידע בהרחבת והגדלת חלל הפנים, על ידי הלבשתו בלבד: ניתן לתת לחלל פנים מראה גדול ורחב יותר על ידי הלבשתו בצורה נכונה בלבד, באמצעות שימוש נכון בצבעים, אלמנטים עיצוביים, והלבשת החלל מבחינת ריהוט ומיקומו, ניתן ליצור אשליה של חלל רחב יותר וגדול יותר. כך למשל שימוש במראות, צבעים ותאורה בהירה, ובאמצעות שימוש המותאם וממוקם בצורה נכונה בגודל החלל, ניתן להעניק לכל חלל מראה רחב יותר ומרווח יותר. ניצול מקסימלי של החלל בהיבט הנוחות והפרקטיות: באמצעות הום סטיילינג נכון ניתן לנצל באופן המיטבי כל חלל עבור המטרה שעבורה הוא משמש. כך למשל ניתן להלביש חדר ילדים בצורה פרקטית ונוחה יותר עבור הילדים המתגוררים בו באופן אשר יאפשר לכל ילד פינת לימוד ואזור משלו.

      מה זה בעצם קורס הום סטיילינג ומה לומדים בו?

      לפני שאנו נעסוק בשאלה מה מהו קורס הום סטיילינג, עלינו להבין תחילה מהו בכלל הום סטיילינג ובמה הוא נבדל מאדריכלות ועיצוב פנים. אדריכלות הינו תחום העוסק בתכנון שיפוץ ובנייה של חללים פרטים ומסחריים. במסגרת תחום זה מתוכננים מבנים, קירות וחללים. עיצוב פנים משמעותו עיצוב ותכנון של חללי הפנים עבור חללים פרטיים ומסחריים הכוללים שינויים קלים בחללי הפנים עצמם (הוספה והורדת קירות למשל), הום סטיילינג לעומת זאת הינו תחום הכולל הלבשת חללים ועיצובם ללא שינוי מבנה החלל עצמו. אך אין הדבר אומר כי אין ביכולתו של תחום ההום סטיילינג לשנות ולשדרג חללים ובתים, להפך ביצוע הום סטיילינג נכון, משמעותי מאוד בנראותו פיזית והאסתטית של החלל וכן נוחות עבור הגרים והעוברים בו. בתחום הום סטיילינג לומדים, משדרגים, ומלבישים חללי פנים באופן איכותי ומקצועי. בין הנושאים הנלמדים בקורס מסוג זה ניתן לראות את נושאי הלימוד הבאים:

      • תורת הצבע ומשמעותם בחללי הפנים השונים, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פסיכולוגית.
      • התאמת ריהוט והעמדתו בצורה נכונה בחלל בהתאם להיבט האסתטי וסגנון העיצוב, ההיבט הפרקטי והיישומי עבור נוחות האדם.
      • למידה והכרות עמוקה עם סגנונות העיצוב ומאפייניהם, וטרנדיים עכשוויים בעולם העיצוב.
      • כלים לניצול מקסימלי של כל חלל.
      • למידת רישום אדריכלי וקריאתו.
      • טיפים להתאמה בין צבעים, טקסטורות, חומרי גלם, גודל החלל וסגנונות העיצוב.

      לימודי הום סטיילינג איכותיים ומקצועיים

      האדריכלית ומעצבת הפנים המובילה קרן אור, מעבירה סדנאות וקורסים מקצועיים ואיכותיים בתחום ההום סטיילינג.

      קורס הום סטיילינג מקצועי

      הנדסאית אדריכלות ומעצבת הפנים המובילה קרן אור, מעבירה סדנאות וקורסים מקצועיים ואיכותיים ביותר בתחום ההום סטיילינג. יחד תלמדו כיצד ניתן לנצל כל חלל באופן המקסימלי למען עיצוב, נראות, ונוחות, באופן הטוב ביותר.

      מחפשים אחר קורס הום סטיילינג מקצועי ואיכותי?

      הנדסאית אדריכלות ומעצבת הפנים המובילה קרן אור, מעבירה סדנאות וקורסים איכותיים ומקצועיים בתחום ההום סטיילינג. לפרטים נוספים צרו קשר עם המספר המופיע באתר.

      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט