אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

      קרן אור לעולם עיצוב פנים שמאיר את העולם!

       

      נעים להכיר קרן אור מלכא הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים.

      בת 46 (ניסיון חיים? נשואה לאייבי , אמא ללי-אור,מאור ואורין הקטנה , שלושת האורות של חיי. מפזרת אור ואהבה בכל מקום!

      מאז ומעולם אני נושמת וחיה עיצוב.

      קרא עוד>

      אני רוצה להזמין שיחת יעוץ מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

        המלצות

        בעזרת סטודיו קרן אור ביצענו מספר שיפוצים, קרן מביאה איתה מקצועיות, יצירתיות יחסי אנוש מצוינים שהופכים את תהליך השיפוץ לחוויה , ממליצה בחום!!

        צ.ל

        לא קל להיכנס לתהליך .... עם קרן אור עברנו תהליך נעים, עמדנו במסגרת התקציב שהקצנו לכך, והעבודה נעשתה לשביעות רצוננו מעבר למצופה, נשמח להמליץ!!

        מ.ל

        היא על הכיפאק, אני ממליץ!!

        ר.מ. חיפה

        אני עבדתי איתה כבר כמה פעמים לאורך השנים האחרונות. היא נותנת עבודה מקצועית ויסודית. היא מאוד נחמדה ואדיבה ואף עזרה לנו לעמוד מול הקבלנים מספר פעמים כשהיה צורך.

        ערן לוי, חיפה

        היא אשת מקצוע מדהימה. מקצועית, נעימה, אדיבה, זמינה לכל שאלה ועומדת בזמנים. היא אדריכלית מוכשרת מאוד. הגעתי אליה אחרי שעברתי כמה אנשי מקצוע, ואני ממש שמחה שעבדתי איתה. ממליצה עם כל הלב!

        אורית גרימברג, חיפה

        היא אמינה ומקצועית. לאחר השיפוץ היא הייתה זמינה לכל מה שהיינו צריכים למרות שהיא לא הייתה חייבת. אני ממליצה בחום!

        רימה מחשי, חיפה

        היא מקסימה ותמיד זמינה. מבחינה מקצועית היא הייתה טובה.

        יעל רותם, נשר

        קרן יקרה סיימתי לימודי עיצוב פנים בטכניון לפני 10 שנים והרגשתי חוסר בידע מעשי וטכני כדי להשתלב בתחום כמעצבת עצמאית. מכורח נסיבות אישיות, עבדתי בחברה מובילה בתחום ואת החלום "הקפאתי" עד שדרכנו נפגשו, שיתפת בהקמת המדרשה לעיצוב ואני מיד נרשמתי לתלמידתך הראשונה. את ארגז הכלים שאני מקבלת ממך בצורה מקצועית, באווירה חמה, מענה וליווי לכל שאלה, אשמור ואשתמש איתו לעתיד שלי בתחום. זה המקום המדויק והנכון לרכוש ניסיון ופרקטיקה!!! שמחה ומוקירת תודה על הזכות שיש לי ללמוד ממך ולצאת בביטחון ואמביציה לדרך שלי. באהבה והערכה ענת רוח

        ענת רוח

        קרן היקרה, הגעתי אל הקורס שלך במקרה ואני כ"כ שמחה על כך!!! לפני השיעור הראשון אמרת לי בשיחת הטלפון "רק תבואי ותנסי, מה אכפת לך, זה בחינם" אז באתי ולא האמנתי שאגיע ליותר ממפגש אחד... אחרי המפגש הזה פתאום הבנתי כמה עוד יש לי ללמוד על העולם האמיתי, כמה הלימודים היבשים באקדמיה לא מספיקים. לימדת אותי איך להכין את תכניות העבודה השונות, מהו סדר העבודה הנכון ואיך להתנהל מול לקוחות/ספקים/ אנשי מקצוע למיניהם. חשוב לי להדגיש, שהליווי האישי שאת נותנת במהלך השיעורים הוא מעבר למצופה ולא ברור מאליו כלל!! אז תודה על הכל!!

        נעה סגל

        קרן יקרה, כשהפכתי לעצמאית אחרי שנים בהן עבדתי כשכירה ידעתי שיש לי ידע ויכולת להעניק ללקוחות את העיצוב והשירות שמגיע להם, יחד עם זאת היה לי הפחד לגשת לפרוייקט בפעם הראשונה ולטפל בו מאלף ועד תו. השיעורים שלך העניקו לי קרש קפיצה לתוך עולם עיצוב הפנים בכל מה שקשור לפרקטיקה, איך לגשת לפרוייקט, איך לתמחר, איך להכין תכניות וכתב כמויות כך שהעבודה תהיה מסודרת ולא יחסר בה דבר, קישרת אותי עם אנשי מקצוע רלונטים ונטעת בי את הביטחון לצאת לעבודה. מעבר לכך את אוזן קשבת לעזרה בהתמודדויות יומיומיות מול לקוחות, עוזרת גם בדברים שלא כלולים בתוכן השיעורים עצמם ומייעצת המון. המון תודה מקרב לב

        אוסי לביא

        הגעתי למדרשה לאחר שנים שלא עסקתי בתחום. חיפשתי מקום שיקנה לי ידע מעשי, שלו הייתי זקוקה כדי לצאת לדרך עצמאית. קרן חשפה אותי לסודות שיודעים רק אלה שעוסקים בתחום, לימדה את כל מה שלא לומדים במוסדות הלימוד לעיצוב פנים, החל באיך להתנהל מול לקוח, ספקים, הצעות מחיר וכלה בהתמודדות פרקטית בעיצוב וליווי יד ביד של פרויקטים שקיבלנו. עד היום אני חלק מקהילה שהמדרשה הקימה לטובת בוגריה, בו ניתן להתייעץ ולקבל תמיכה ורעיונות בכל עת.

        לבנת אופנברג

        לא בגלל שזו חובה כי צריך לפרגן, אלא פשוט בגלל התחושה הכנה שמגיעה לך תודה כנה וחמה. תודה לך על העברת השיעורים בצורה מעניינת במיותד בתקופה מאתגרת זו. תודה על שיתוף הרעיונות, פתיחת התאים לכיוונים אחרים ומיוחדים. נהניתי מדרך הלימוד ובעיקר נהניתי בזכותך, אז... מודה לך מקרב לב ונתראה בעיצובים העתידיים...

        אילנית

        היום, היה שיעור האחרון בסדנא שלנו ואני כבר מתגעגע... מרגע הראשון, התאהבתי באווירה, בתוכן, בצורת הגשה ובהנחיית מקצועית שלך. ומרגע שזה התחיל, חיכיתי להגיע לשיעורים בחוסר סבלנות. אבל מעבר לעניין רב וכלים רבים שהסדנא העניקה, קיבלנו בונוס - הכרנו אותך, מנחה מקצועית, נבונה, נעימת הליכות עם חיוך קורן שליווה אותנו בכל התקופה הזאת. חבל שדברים טובים נגמרים כל כך מהר ? כבר מתגעגעת... חג שמח לך ולמשפחתך, הרבה בריאות, אושר ואור!!!!

        ממליץ בחום!!

        הגעתי לקרן לאחר לימודי תואר בעיצוב פנים. לאחר שסיימתי ללמוד, גיליתי פער עצום בין הלימודים לבין המציאות, בין התאוריה לפרקטיקה. היה לי קשה מאוד להשתלב בשוק העבודה והחלטתי להצטרף למדרשה כדי לקבל כלים פרקטיים ולהגדיל את תיק העבודות שלי כדי שבסופו של התהליך, אצליח למצוא עבודה כשכירה. כבר מהפגישה הראשונה עם קרן, ידעתי שאני בידיים טובות, היא הרגיעה אותי והחזירה לי את הבטחון שהתחיל להתערער. למרות שהקורס התקיים בצל הקורונה (עם סגר באמצע), קיבלנו את כל ההרצאות והסיורים בצורה המקצועית והטובה ביותר, עם סבלנות ותמיכה אין סופית. בסיום הקורס, הרגשתי שקיבלתי הרבה יותר ממה שציפיתי ולמרות שהמטרה שלי היית לעבודה כשכירה, החלטתי לצאת לדרך עצמאית וכיום נמצאת בשלב של הקמת עסק. לאורך כל התהליך, וגם אחריו, קרן זמינה לכל שאלה. שמחה שעשיתי את הקורס ושזכיתי ללמוד מקרן.

        ממליצה!! אין כמו קרן!!

        לאחר שסיימתי את לימודי המדרשה, החלטתי לפתוח עסק עצמאי, אך הרגשתי שאני צריכה חיזוק בנושא הום סטיילינג ומיד ידעתי שקרן היא הכתובת הנכונה. הקורס היה מקצועי מאוד, מקיף והכיל המון ידע שהיה חסר לי כמו שילובי צבעים, טקסטורות, חומרים, טקסטיל ועוד. קרן מעבירה את הקורס בצורה מקצועית, נעימה ועונה בסבלנות לכל השאלות, גם אם זה לא כלול בתוכן השיעור, בהחלט קיבלתי את כל הכלים שהייתי צריכה ואפילו יותר. ממליצה בחום!!

        ממליצה על קרן!!

        קרן המדהימה, לא יכולתי לבקש יותר טוב מאשר הקורס שלקחתי אצלך במדרשה. לאחר סיום הלימודים במכללה, הייתי קצת מבולבלת לגבי ההתהנהלות בשטח. למדתי קודם כל שאני מסוגלת לנהל פרויקט מהתחלה עד הסוף כולל תוכניות חשמל ואינסטלציה וכמובן כתב כמויות לקבלן הביטחון שלי עלה בזכות הקורס ומקווה להצליח בהמשך הדרך... המון המון תודה אוהבת מלאא!!

        קרן המדהימה!! ממליצה!!

        מה הסולם הכי גבוהה? אז היא הייתה הרבה מעבר! השירות שלה הוא יותר ממעולה, בואו נתחיל מזה. ממש מעל ומעבר. אני עובד הרבה עם בעלי מקצוע ולא דמיינתי שירות כזה. לא מובן מאליו כזאת התייחסות. בשיא הצניעות והחיוך שלה היא שאלה מה אנחנו רוצים לעשות ועשתה בדיוק מה שרצינו בדיוק לפי התוכנית. הרמה שלה גבוהה והשירות חבל על הזמן, באמת אין לתאר. היא באה לקראת הלקוח והיא עמדה בהכל בצורה הכי טובה והמחיר היה לא להאמין, הכי טוב שיש, מחיר שמתאים לכל אחד, לא ציפיתי לזה. אני ממליץ עליה מאוד! כשהיא באה לעבוד מה שחשוב לה זה שהלקוח יהיה מרוצה, שיהיה לו נוח ושזה יצא בדיוק כמו שהוא רוצה.

        סאמר עליאן משפרעם

        אין לי מילים לתאר, היא בן אדם מדהים, מקסים, יש לה הקשבה נתינה, היא לא ממהרת, היא לא לחוצה, דבר "מדהים מדהים מדהים", אני לפני כן ישבתי עם עוד מעצבת ולא היה "קליק" בפגישה איתה היא ישבה עד שעה מאוחרת היא הקשיבה לי, והיא רצתה את הכי טוב בשבילי ובשביל בעלי, אני אומרת בפרוש, אין דברים כאלה, פשוט אין דברים כאלה. אני רציתי את הכי טוב ומהצד שלה היא היתה ממש סבלנית. העבודה שהיא עשתה פשוט מדהימה היא הביאה לי מלא אופציות שמהם בחרתי מה שרציתי, הראש היה פועל, יש כאלה שמים את האופציות ואומרים:"יאלה תסתדרי זה מה שיש לי להציע", ולעומת זאת היא ישבה והקדישה הרבה זמן, רואים את העבודה שלה, מלא אופציות היא נתנה לי, באמת אין דברים כאלה.

        שרית מכרמיאל

        היא פשוט מושלמת, היא מדהימה מבחינת היא עצמה, היא נעימה, שאתה עובד עם בן אדם אתה צריך גם להרגיש אותו, הוא יכול להיות המעצב הכי טוב בעולם, יודע לעשות הכל אבל אין לו יחסי אנוש, אז זה לא שווה לנו כלום. והיא יש לה גם מיקצעיות גם טעם וגם גישה, בקצור נו חבל על הדיבורים, פשוט מושלמת. ואני ממש לא משוחדת, שילמתי לה מה שמגיע לה. היא מאוד ישרה שהיא אומרת משהו היא עושה אותו, היא מגיעה בזמן, לא מזלזלת. גם בענין הכספי היא בסדר גמור, הכל כמו שצריך, מחיר הגון ביותר. אני פולניה ואני מאוד ביקורותית, ואם היא עברה את המבחן שלי אז זה אומר הרבה, העברתי את הטלפון שלה הלאה וכולם אמרו לי: "מדהימה מדהימה" גם כשאני בררתי עליה, כולם היו מרוצים מאוד, וגם היה לי קליק איתה ממש מההתחלה.

        אורית גרימברג מחיפה

        קנינו בית יד שניה, ורצינו להתאים את הבית לצרכים שלנו, ולא ידענו איך לעשות את זה, ואז הציעו לנו לקחת מעצבת, הבן שלי מכיר אותה מאיזו שהיא קבוצה עיסקית, והוא המליץ לי עליה. ובינה לבין אישתי היה ממש "קליק". היא גם היתה הכתובת שלנו במהלך השיפוץ אם היתה לנו בעיה עם הקבלן אמרנו לה והיא היתה מסדרת את הענינים מולו, מאוד מאוד סמפתית, מאוד נוחה, מאוד מתאימה את עצמה לצרכי הלקוח. תשעים ותשע אחוז היתה בקשר עם אישתי, אישתי היתה חושבת, והיא היתה מביאה את התוכניות לפי מה שאישתי חשבה, זאת אומרת היא לא כפתה את דעתה, מאוד זרמה איתה. אם משהו לא היה נראה לה היתה מסבירה מבחינה מיקצועית למה מה שאנו רוצים לא בדיוק מתאים. מאוד נעימה, זמינה, כל דבר מיד מטפלת, כל כך הינו מרוצים, שאפלו הפננו את חבר שלי שקנה דירה באותו בנין אליה והוא היה מאוד מרוצה, וגם את אחות של אישתי. בעבודה הזו מאוד חשוב שיהיה "קליק", כי יורדים ממש לפרטים האישיים איזה כסא/ שולחן לבחור וכד'. כל רעיון שהיה לאישתי היא אמרה לאישתי אוקי אני אבדוק ,ואני אדאג לשלוח לך גם הצעת מחיר, שנדע מה הסדר של כל דבר שאנו רוצים. איכות עבודה חבל על הזמן, הכל מתוקתק כל מי שבא אלינו הביתה מתפעל, אנחנו גרים כבר חצי שנה בבית וכל מותאם לצרכים שלנו, עמדה בזמנים שעה זה שעה, כל בעיה שהיתה מייד היתה מגיע לסדר את הענינים, אנחנו בקשר איתה עד היום.

        אברהם גלמן מקרית מוצקין

        אני רוצה לשמוע עוד על הקורסים אני רוצה לשמוע עוד על הקורסים

          מדברים עלינו

          "מגשימה חלום" – קרן מלכה, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים בעלת נסיון עשיר ושפה ייחודית, עומדת להגשים חלום ישן: פתיחת המדרשה לעיצוב – "קרן אור"…. הכירו את קרן מלכה, ילידת חיפה בת 42, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים. היא בעלת ניסיון של 17 שנה בתחום, בוגרת המכללה למנהל בחיפה והמכללה הטכנולובית בנצרת עילית. קרן מלכה היא גם בעלת סטודיו "קרן אור" לעיצוב פנים ואדריכלות הממוקם בכרמל הפסטורלי בחיפה מזה 11 שנה. היא מתמחה בניצול מקסימלי של חללים פרטיים ומסחריים. "זהו היופי שבפרקטיקה, השלמות שבפשטות, ההשראה ברוח הזמן – הכל בנגיעת קרן אור אחת".

           

          – כתבה בירחון עיצוב פנים באוקטובר 2017

          להמשך קריאה

          גלריית תמונות

          מעצבת פנים בחיפה

          מעצבת פנים איכותית ומקצועית תבטיח כי חלל ביתכם יהיה מעוצב, יפה ומרשים, המותאם לסגנונכם האישי ולצורככם. הנדסאית אדריכלות ומעצבת הפנים האיכותית והמנוסה קרן אור, הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מובילה בתחומה אשר מעצבת פנים בחיפה, באזור הקריות, אזור עמק יזרעאל ואזור הצפון. משלבת יחדיו את כל הידע והניסיון שלה מעולם האדריכלות יחד עם עולם עיצוב פנים , יחד נדון במאמר זה באילו דרכים ניתן לבחור מעצבת פנים טובה ואיכותית באזור חיפה והצפון.

          עיצוב פנים בצפון

          עיצוב פנים בצפון הינו עיצוב חללי פנים הממוקמים לרוב בסביבה טבעית של הרים, שדות, ושלל נופים טבעיים מרהיבים. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מקצועית ומובילה בתחומה אשר ביצעה בהצלחה מגוון רחב של עיצובי פנים באזור הצפון. יחד נדון במאמר זה כיצד רצוי לעצב חללי פנים באזור הצפון והסביבה הטבעית.

          עיצוב פנים בצפון – מעצבת פנים איכותית ומנוסה

          כאשר אנו מעוניינים לעצב חלל פנים אשר לא מכביד על הנוף המשתקף מחלונות הבית, רצוי לא "להכביד" על הנוף באמצעות ריבוי אלמנטים עיצובים, וכן מומלץ ורצוי להשתמש בעיצוב בעלי קווים ישרים ונקיים ולהתאים לבעלי הבית.

          עיצוב פנים בצפון – עיצוב פנים המשתלב עם הטבע

          באזור הצפון בארצנו ישנם מגוון רחב של נופים מרהיבים וערים יפיפיות בעלות נוף יפיפה (אזור חיפה והקריות למשל או נהריה). על כן כאשר הנכם מעוניינים לעצב חללי פנים באזור הצפון בארצנו, רצוי ומומלץ לבחור במעצבת פנים אשר יודעת לשלב את נופו היפה של חלל החוץ בעיצוב הבית.

          עיצוב פנים בצפון – שימוש בחלונות רחבים ודומיננטיים

          חלונות רחבים ודומיננטיים (כגון חלונות בלגים בעלי מסגרת שחורה) יחדדו וידגישו את מראה הנוף בחלל הבית יצרו תחושת חלל גדולה ומרווחת . כאשר אלו מתוקנים בחלל הבית, רצוי ומומלץ לא להכביד על החלונות מבחינה עיצובית על ידי הוספת וילונות דומיננטיים ואטומים, יש ולהתקין על גבי החלונות וילונות חצי שקופים ובהירים, או לא להתקינם כלל.

          עיצוב פנים בצפון – חומרי גלם וסגנון המתכתב עם הסביבה החיצונית

          דרך נפלאה ליצור התכתבות עיצובית בין הסביבה החיצונית לחלל הפנים, היא באמצעות בחירה נכונה של חומרי גלם (עץ ואבן בסביבה כפרית, מתכת בסביבה אורבנית ועוד).

          עיצוב פנים בצפון – קרן אור הנדסאית אדריכלות

          קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת מקצועית, איכותית ומנוסה ביותר מזה 20 שנה , המעצבת מגוון רחב של חללי פנים אשר מתכתבים עם הנוף הטבעי. לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר, או מלאו את הטופס ליצירת הקשר באתר.

          מחפשים מעצבת פנים בחיפה איכותית מקצועית ומנוסה בתחומה?

          אם הנכם מחפשים אחר מעצבת פנים איכותית, מקצועית, ומומלצת באזור חיפה והסביבה, כדאי ומומלץ שתכירו את מעצבת הפנים המובילה קרן אור. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מקצועית ומנוסה בתחומה מזה 20 שנה אשר מבצעת מגוון רחב של עבודות עיצוב באזור הצפון ובאזור העיר חיפה, ובין היתר מעבירה סדנאות וקורסים בתחום הלבשת החללים(הום סטיילינג) לקהל הרחב. לפרטים נוספים צרו קשר עם המספר המופיע באתר, או מלא את הטופס ליצירת הקשר באתר.

          מעצבת פנים בחיפה- טיפים לבחירת מעצבת פנים טובה ואיכותית

          פגישת הכרות – טרם השכרת שרותיה של מעצבת פנים בדקו האם מעצבת הפנים הינה אישה אשר תרגישו בנוח לעבוד איתה ולבצע יחד איתה פרויקט משמעותי בחייכם כמו עיצוב ביתכם הפרטי. על כן בחנו בפגישת ההכרות שלכם עם מעצבת הפנים, האם היא נראית לכם כאישה נעימה, שירותית, סבלנית, ונעימה. כיצד תוכלו לבחון זאת? אל תתביישו לשאול את כל השאלות העולות ברוחם, אם תחושו מידה של חוסר סבלנות או אי נעימות, רצוי שתשקלו שוב את ההתקשרות עם מעצבת הפנים.

          בדקו אחר חוות דעת וביקורות – דרך נפלאה לבדוק אודות מעצבת הפנים ושירותיה היא באמצעות בדיקה מוקדמת של חוות דעת וביקורות אודות מעצבת הפנים. בעידן הטכנולוגי והדיגיטלי של ימינו ניתן לבדוק באינטרנט כמעט כל דבר, וכן גם חוות דעת וביקורות. אם נתקלתם ברשת האינטרנט חוות דעת שליליות בכמות משמעותית, רצוי לשקול מחדש את ההתקשרות עם מעצבת הפנים.

          מעצבת פנים בצפון

          עיצוב פנים נכון ומקצועי מושפע מהרבה גורמים, גודל החלל מאפייניו, האזור בו מבנה והחלל המעוצב ממוקם, ואופי הגרים בו. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים איכותית ומנוסה אשר הוציאה לפועל מגוון רחב של פרויקטים עיצובים בצורה יפה, מרשימה מקצועית, ואיכותית. יחד נדון במאמר זה כיצד מומלץ לבחור מעצבת פנים בצפון.

          כיצד בוחרים מעצבת פנים בצפון?

          כאמור לעיל, לסביבת החיצונית של מבנה החלל יש משמעות רבה על עיצובו, כך למשל מתבקש כי מבנה בעל נוף מרהיב לים, יעוצב באופן המתמזג ומתכתב עם הנוף. עבור דירת גג בעלת נוף דומיננטי של מרכז העיר רצוי ומומלץ להשתמש בסגנון העיצוב המודרני והאורבני, וכדומה.מצד אחד ומצד שני מעצבת שתדע לעצב סביבת מגורים תומכת בבני הבית על רקע זה מומלץ לבחור במעצבת פנים אשר עונה על שני הפרמטרים הבאים כאשר אנו מעוניינים לעצב בית באזור הצפון:

          מעצבת פנים אשר יודעת לשלב באופן מקצועי את עיצוב הפנים לסביבה ולנוף החיצוני- באזור הצפון ישנם נופים מרהיבים ביופיים, בין אם מדור בשדות של עמק יזרעאל, הרי הכרמל ונוף הים החיפאי, נופי הגליל ועוד. מעצבת פנים אשר יכולה לעצב בסגנון המתכתב עם הסיבה החיצונית בצורה נכונה ומקצועית, תיצור חלל מעוצב יפיפה אשר מבליט את יופיו של הנוף והטבע באזור. תתאים את הבית לצרכים האמיתיים של בני הבית בהתאם לנתונים האישיים של כל אחד מבעלי הבית.

          מעצבת פנים אשר יודעת להתאים בין חומרי הגלם לאקלים ולסביבה החיצונית- לאקלים הסביבה החיצונית יש משמעות רבה על בחירת חומרי הגלם ועיצוב החלל. כך למשל בסביבת אקלים לחה במיוחד (למשל באזור הים), ישנו חשש כי הלחות באזור תזרז את בלאי ושחיקתם של חומרי גלם מסוימים.

          מעצבת פנים בצפון – חייבת להיות מקצועית ומנוסה

          קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים איכותית מזה 20 שנה , מקצועית ומנוסה בתחומה, אשר בין היתר מעבירה גם קורסים וסדנאות מקצועיות בתחום ההום סטיילינג. אשר תשמח לעצב יחד איתכם את בית חלומותיכם בסבלנות ובקפדנות על הפרטים הקטנים . לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר או מלאו את הטופס ליצירת הקשר.

          עיצוב פנים בחיפה

          חיפה היא עיר נמל יפיפה בעלת נוף המרהיב של הרים, ים, ונוף אורבני. כאשר אנו מעצבים חללי פנים בעיר חיפה רצוי ומומלץ לשכור את שירותיה של אשת מקצוע איכותית מקצועית ומנוסה בתחומה, המעצבת חללים בעיר חיפה. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים איכותית ומנוסה מזה 20 שנה אשר מעצבת מגוון רחב של עבודות עיצוב פנים בחיפה. יחד נדון במאמר זה מדוע יש לבחור במעצבת פנים אשר מכירה היטב את האזור.

          עיצוב פנים בחיפה – בחרו במעצבת פנים אשר ביצעה מגוון רחב של עבודות באזור

          מעצבת פנים המכירה היטב את העיר חיפה, מנוסה בהתאמת העיצוב לאופי העיר ונופה- אופי הסביבה החיצונית של חללי הבית מקבל משמעות רבה בעיצובו. כך למשל כאשר הבית ממוקם מול נוף ים מרהיב נדרש ומתבקש לעצב את חלל הבית באופן אשר מתמזג ומתכתב עם נוף הים. כאשר חלל הבית ממוקם בלב סביבה עירונית, רצוי ומומלץ לבצע עיצוב פנים בעל סגנון אורבני, סגנון אקלקטי, או מודרני בהתאמה לבעלי הבית.

          מעצבת פנים מנוסה בעיר חיפה יודעת היטב מניסיונה כיצד להתאים את חומרי הגלם לאקלים באזור- מעצבת פנים איכותית ומקצועית בתחומה יודעת כיצד יש לבחור בחומרי גלם אשר מתאימים לסביבה החיצונית מבחינת תנאי האקלים. כך למשך בסביבת מגורים הקרובה לים יש יותר לחות.

          עיצוב פנים בחיפה – פנו אל מעצבת פנים מקצועית ומנוסה הנותנת שירותים בסביבה

          כפי שנאמר לעיל אם הנכם מעוניינים לעצב באופן מקצועי ואיכותי את חלל ביתכם, הנמצא באזור חיפה והסביבה, רצוי ומומלץ שתשכרו את שרותיה של מעצבת פנים והנדסאית אדריכלות מנוסה ומקצועית עם ניסיון של 20 שנה , אשר ביצעה מגוון עבודות באזור חיפה והסביבה. מעצבת הפנים קרן אור, הינה מעצבת פנים מקצועית, איכותית ומנוסה, אשר בין היתר מעבירה קורסים וסדנאות בהלבשת חללי פנים (הום סטיילינג), ומבצעת מגוון רחב של עבודות עיצוב פנים באזור חיפה והסביבה. לפרטים נוספים צרו קשר עם המספר המופיע באתר או מלאו את הטופס ליצירת הקשר באתר.

          שאלות נפוצות

          ?
          מחפשים מעצבת פנים איכותית מקצועית ומנוסה בתחומה?

          אם הנכם מחפשים אחר מעצבת פנים איכותית, מקצועית, ומומלצת באזור חיפה והסביבה, כדאי ומומלץ שתכירו את מעצבת הפנים המובילה קרן אור. קרן הינה אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית ומנוסה בתחומה אשר מבצעת מגוון רחב של עבודות עיצוב באזור הצפון ובאזור העיר חיפה, ובין היתר מעבירה סדנאות וקורסים בתחום הלבשת החללים (הום סטיילינג) לקהל הרחב.

          ?
          איך ניתן לבחור מעצבת פנים טובה ואיכותית?

          טרם השכרת שרותיה של מעצבת פנים בדקו האם מעצבת הפנים הינה אישה אשר תרגישו בנוח לעבוד איתה ולבצע יחד איתה פרויקט משמעותי בחייכם כמו עיצוב ביתכם הפרטי. על כן בחנו בפגישת ההכרות שלכם עם מעצבת הפנים, האם היא נראית לכם כאישה נעימה, שירותית, סבלנית, ונעימה. כיצד תוכלו לבחון זאת? אל תתביישו לשאול את כל השאלות העולות ברוחם, אם תחושו מידה של חוסר סבלנות או אי נעימות, רצוי שתשקלו שוב את ההתקשרות עם מעצבת הפנים.

          ?
          ממה עיצוב פנים מושפע ומה זה כולל?

          עיצוב פנים נכון ומקצועי מושפע מהרבה גורמים, גודל החלל מאפייניו, האזור בו מבנה והחלל המעוצב ממוקם, ואופי הדרים בו.  כאמור לעיל, לסביבת החיצונית של מבנה החלל יש משמעות רבה על עיצובו, כך למשל מתבקש כי מבנה בעל נוף מרהיב לים, יעוצב באופן המתמזג ומתכתב עם הנוף. עבור דירת גג בעלת נוף דומיננטי של מרכז העיר רצוי ומומלץ להשתמש בסגנון העיצוב המודרני והאורבני, וכדומה.

          חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט