אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    מעצבת הום סטיילינג

    אם החלטת לקחת צעד אחד מעבר למחשבה , לממש את החזון שלך ולשנות את סביבת המגורים שלך, מעצבת הום סטיילינג היא בדיוק מה שיהפוך את החזון שלך לדבר האמיתי והמדויק ביותר לצרכיך. המחשבה על עיצוב הבית מחדש היא מחשבה שכנראה כולנו משתעשעים לגביה מדי פעם. כדי להבין כיצד מעצבת יכולה לעזור לך להפוך חלום למציאות, חשוב להבין את תפקידה בתהליך, את היתרונות שמביאה עמה ואת הידע והניסיון שהם חלק בלתי נפרד מכל תהליך.

    מתי מומלץ להיעזר בשירותיה של מעצבת הום סטיילינג?

    מעצבת פנים יכולה לסייע בכל נושא קטן כגדול, מאחר ואשת מקצוע מנוסה יודעת כי גם לשינוי הקטן ביותר יש יכולת השפעה על חוויית המגורים והחלל באופן כללי. אולם, לעיתים, ייתכן ומדובר בשינוי שנובע מתוך צורך לרענן את השגרה ומעצבת מקצועית תדע לומר לך בהתאם לתקציב העומד לרשותך – האם שירותיה נחוצים, או לחלופין תעניק לך כמה טיפים שיכולים לסייע לך להשיג את השינוי הרצוי בכוחות עצמך.

    ומתי בכל זאת מומלץ להיעזר בשירותיה?

    • אם ברצונך להפוך את החוויה בחלל לשונה בתכלית ולייצר חוויה ייחודית המאפיינת אותך
    • אם הפרויקט שלך כולל אלמנטים רבים ומגוונים הדורשים תשומת לב כמו – תכנון ריהוט, יצירת חוויה מתמשכת והרמונית בין חללי הבית, עבודה מול ספקים שונים בתחומי הריצוף, אינסטלציה וחשמל
    • כאשר מתעורר צורך בבחינה מחודשת של חלוקת החלל והכנת תוכניות עבודה וביצוע מדויקות עבור הקבלן
    • כאשר התחושה כי התקציב העומד לרשותך איננו מכסה את כל מה שביקשת לממש בתהליך העיצוב וההום סטיילינג

    אם אחד מהסעיפים למעלה מדבר אליך, או אם נתקלת בבעיה שמונעת ממך לממש בדיוק את מה שרצית – זה הרגע בו מעצבת הום סטיילינג יכולה להצטרף אליך ולהפוך את תהליך העיצוב לאפשרי והולם את מידותיך בכל היבט. כבר אין צורך להרים ידיים ולהתייאש כי התקציב לא מתאים, הפריט המסוים שרצית לא נמצא או כל מועקה אחרת.

    מעצבת הום סטיילינג – לכל פרויקט ומטרה

    אני מאמינה כי אשת מקצוע מנוסה ובטוחה בעצמה ובדרכה יכולה להעניק לך את השירות והייעוץ הטובים ביותר, מתוך אמונה בחשיבותו של תהליך העיצוב וההום סטיילינג. אנו בסטודיו קרן אור מאמינים כי כל פרויקט בכל סדר גודל הוא חשוב ונשמח להעניק מנסיוננו ומתפיסת עולמנו העיצובית עבור כל לקוח ולקוח. בתהליך פורה, יצירתי ומקצועי נוכל להתמודד יחד עם כל אתגר ולכל בעיה יימצא הפתרון המדויק ביותר עבורה.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט