אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    עיצוב בתים פרטיים

    עיצוב פנים בית פרטי

    אם הנכם בעלי בית פרטי ומעוניינים לעצב את ביתכם בצורה מקצועית, יפה, ומרשימה, בסגנון העיצוב הכפרי, לבטח כי הנכם מתעניינים בתחום עיצוב פנים בית פרטי בסגנון כפרי. במיוחד למענכם הכנו במאמר הבא יחד עם מעצבת הפנים והנדסאית אדריכלות המובילה קרו אור, מדריך קצר הכולל טיפים לעיצוב פנים בסגנון כפרי.

    עיצוב פנים בית פרטי – מחפשים מעצבת פנים מקצועית ומנוסה?

    קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מקצועית ומובילה בתחומה מזה 20 שנה אשר הוציאה לפועל מגוון רחב של פרויקטים עיצוביים מסוגים שונים, בין היתר מעבירה קורסים וסדנאות בתחום ההום סטיילינג לקהל הרחב. יחד תוכלו לעצב עבורכם את בית חלומותיכם, אשר תמיד חלמתם עליו, בצורה המקצועית והאיכותית ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר, או מלאו את טופס ליצירת הקשר באתר.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      עיצוב בית פרטי

      עיצוב בית פרטי יכול להיות משימה מורכבת מאוד אשר גובה אנרגיה, זמן ומחלוקות בין בני הבית. על כן רצוי ומומלץ להיעזר בשרותיה של מעצבת פנים ואדריכלית מנוסה ומקצועית בתחומה, אשר ביצעה מגוון רחב של פרויקטים מסוג זה. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים איכותית, מקצועית ומנוסה מזה 20 שנה , המובילה בתחומה. יחד נדון במאמר זה כיצד יש לבצע כעיצוב בתים פרטיים בצורה נכונה ומקצועית עבור הלקוח.

      עיצוב בית פרטי – כיצד יש לבצע עיצוב בית פרטי בצורה נכונה ומקצועית עבור הלקוח?

      • יש להקשיב ללקוח ולבקשותיו וצרכיו – כמובן כי כאשר מקיימים פרויקט עיצוב בית פרטי עבור לקוחות, יש להתאים את סגנון העיצוב לבקשת הלקוח ודרישתו, וכן יש לחשוב על טובת נוחות השימוש בחלל הבית מבחינה פרקטית עבור הלקוח. אם הנכם הלקוחות אשר שוכרים מעצבת או אדריכלית, אל תחששו לספר למעצבת מהו חלומכם העיצובי (גם אם הוא אינו שגרתי) על מנת לעצב את החלל המתאים ביותר עבורכם.
      • יש לחשוב על העתיד הגרים בבית – כאשר מעצבים ומתכננים בית פרטי יש לקחת בחשבון גם את יום המחר. כך למשל, עבור בית פרטי אשר בו מתגוררת משפחה צעירה, יש לקחת בחשבון כי ישנה היתכנות כי הרכב המשפחה עתיד להשתנות והחללים ישתנו בהתאם.
      • יש לעבוד מול תקציב אשר הוסכם מראש יחד עם הלקוח – על מנת לא לחרוג מעלויות העיצוב רצוי ומומלץ לתכנן מראש תקציב. בכל אורך תהליך העיצוב יש לבצע מעקב אחר העמידה בעלויות ובתקציב שהוסכם על מנת למנוע חריגת עלויות.

      מעצבת בתים פרטיים – מעצבת פנים מקצועית ומנוסה

      אם הנכם מחפשים אחר מעצבת פנים מקצועית ומנוסה רצוי ומומלץ שתכירו את קרן אור. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מקצועית המשלבת את שני העולמות האדריכלות והעיצוב לתמונה רחבה יותר ומנוסה בעלת ניסיון עשיר, ובנוסף מעבירה סדנאות וקורסים בתחום ההום סטיילינג. לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר, או מלאו את הטופס ליצירת הקשר באתר.

      מעצבת בתים פרטיים

      אם הנכם בעלי בית פרטי והנכם מעוניינים לעצבו באופן מקצועי לטעמכם האישי, לבטח כי הנכם מחפשים אחר מעצבת בתים פרטיים. קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים איכותית ומקצועית בתחומה, יחד נדון במאמר זה כיצד בוחרים מעצבת פנים.

      עיצוב בית פרטי – מחפשים אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית ומנוסה?

      קרן אור הינה הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מקצועית ומובילה בתחומה מזה 20 שנה , אשר הובילה בהצלחה מגוון רב של פרויקטים בתחום האדריכלות והעיצוב, ובין היתר מלמדת ומעבירה קורסים וסדנאות בתחום ההום סטיילינג. יחד תעצבו את בית חלומותיכם בצורה המקצועית והמנוסה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר עם המספר המופיע באתר, או מלאו את טופס יצירת הקשר המופיע באתר.

      עיצוב פנים בית פרטי – בסגנון כפרי וחמים

      • שימוש בחומרי גלם טבעיים ככל הניתן – כאשר אנו מתכננים לבצע עיצוב פנים בסגנון כפרי אשר מתאפיין באלמנטים טבעיים, חמימים אשר מעניקים תחושת שלווה ורוגע, מומלץ ורצוי להשתמש ככל הניתן בחומרי גלם טבעיים כמו עצים ואבנים. ניתן לשלב חומרי גלם מסוג זה בחיפוי קירות באמצעות עצים או אבנים, כגון קיר בריקים, וכן לשלב חומרי גלם אלו בריהוט הבית.
      • שימוש בצבעים חמים ורכים – שימוש בפלטת גוונים חמימה ורכה כמו צבעי הבז', חום, חום בהיר ועוד, יספקו לכל חלל מראה חמים, משפחתי ומזמין.
      • שימוש נרחב בטקסטיל נוי – כאשר אנו מעוניינים להעניק תחושה חמימה וכפרית לחלל מסוים, רצוי ומומלץ להשתמש במגוון של טקסטיל נוי. כמו למשל וילונות המשדרים חמימות ורוך, כריות נוי שונות, שטחים בסגנון כפרי / סגנון אתני, ועוד, יבטיחו תחושה רכה ומשפחתית יותר.
      • היעזרו באנשי מקצוע – אם הנכם מעוניינים לעצב בצורה המקצועית, היפה, והמרשימה ביותר את חלל ביתכם, רצוי ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים בתחומם. אלו יבטיחו ניצול מקסימלי של חלל ביתכם תוך התחשבות בטעמכם וסגנונכם האישי, ובכך ימנעו טעויות וליקויים עיצוביים.

      איך בוחרים מעצבת בתים פרטיים

      כיום ישנם בשוק מגוון רחב ושפע של בעלי מקצוע בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, על כן נשאלת השאלה כיצד בוחרים מעצבת בתים פרטיים איכותית ומנוסה אשר תבטיח עיצוב יפה ומרשים לצורכיכם ודרישתכם. להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם בבחירת מעצבת פנים איכותית ומקצועית:

      • ניסיון תעסוקתי – כמו כל תחום בחיים ניסיון תעסוקתי שווה ידע, כך גם בתחום עיצוב הפנים. כאשר למעצבת הפנים ישנו ניסיון תעסוקתי רב, יש בידיה יותר ידע מקצועי לנהל את פרויקט העיצוב בצורה איכותית ומקצועית
      • בדיקת תיק עבודות – כמו כל תחום בעולם האסתטיקה והעיצוב, גם בעולם עיצוב הפנים ניתן לראות את איכות וסגנון העבודות של איש המקצוע באמצעות בחינת תיק עבודות.
      • דינמיקה בין אישית – מעצבת או מעצב הפנים הינו איש מקצוע שילווה אתכם למשך פרק זמן ממושך ומשמעותי בחייכם, על כן מומלץ ורצוי שתחוו את הליך זה עם איש מקצוע אשר נעים לכם לעבוד איתו. כבר בשיחת ההכרות הראשונה בחנו האם מעצבת הבתים נשמעת לכם שירותיות, נעימה ואדיבה.
      • בדיקת המלצות וחוות דעת על המעצבת – כיום, ניתן לבדוק אחר המלצות וחוות דעת עבור כל נותן שירות באמצעות האינטרנט. חפשו אחר ביקורות וחוות דעת של לקוחות קודמים של מעצבת הפנים.
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט