אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    רוצות ללמוד סדנת הום סטיילינג נגיעות?

    אם מצאת את עצמך תוהה כיצד אפשר לשדרג את חדר הילדים, השינה או המטבח ורצית לעשות את זה בעצמך – סדנת הום סטיילינג נגיעות היא בדיוק המקום לרכוש את הידע הבסיסי והנדרש לתהליך עצמאי שכזה, מא' עד ת'. במשך שישה מפגשים מעמיקים, נלמד יחד את רזי מקצוע עיצוב הפנים, בסטודיו המתמחה במגוון רחב במיוחד של פרויקטים – החל מעיצוב הבית ועד לחללים מסחריים.

    למי מתאימה הסדנה?

    הסדנה שלנו מיועדת לכל מי שמעוניין לרכוש ידע וכלים בעולם עיצוב הפנים. בין אם עבור עיצוב ושדרוג הבית, או בין אם לשם רכישת הידע התיאורטי לשם ההנאה שבדבר. במהלך הסדנה נחשף לארגז הכלים שכל מעצב ומעצבת מתחילים זקוקים לו, על מנת שיוכלו להרים פרויקט עיצובי במו ידיהם. הכנו עבורך מקבץ שאלות ותשובות נפוצות בנוגע לסדנה:

    באילו תחומים נוגעת הסדנה?

    במהלך הסדנה נלמד כיצד לגשת לתוכניות אדריכליות באופן בסיסי שיאפשר שיח עם הקבלן או הספק, נלמד כיצד לבצע מדידה נכונה ומה יש לקחת בחשבון עבור כל חלל בבית. בנוסף, מושגים כמו הנדסת אנוש, משולש הזהב, טקסטורות, צבעים וחומר יקבלו משמעות רבה בתהליך הלמידה, כך שישרתו את הלומדים בקורס בהעמקת הקונספט העיצובי והתאמה לצרכים של יושבי הבית.

    מה ההבדל בין הום סטיילינג לעיצוב פנים ואדריכלות?

    בעוד שבתכנון, עיצוב ואדירכלות נדרש ידע מקצועי נרחב המאפשר לבצע שינוים מהותיים ומשמעותיים בחלל כמו הסרת מחיצות, תכנון תשתיות, חלוקת חלל הבית מחדש ועיצובו, הום סטיילינג נוגע בהיבט מאוד מסוים של כל התהליך הזה והוא הלבשת החלל. מדובר בעולם שלם של צבע, טקסטיל, ריהוט ואביזרים שונים שנועדו לשדרוג החלל הקיים, מבלי לערב תקציבים גבוהים יותר של שיפוץ.

    האם ניתן ללמוד הום סטיילינג באופן עצמאי ללא סדנה?

    היום – אפשר הכל. אך אם אנו מעוניינים ברכישת ידע מסודר שיאפשר לנו גם לפרוס כנפיים בתחום באופן מקצועי ומבוסס – מומלץ לפנות לקורס מקצועי של אשת מקצוע מנוסה. חשיפה לתהליך מחשבתה של מעצבת פנים באופן ישיר, יאפשר לנו בסופו של דבר, להבין כיצד אנו יכולים לפתח את השפה הפרטית שלנו ולבסס את החזון המקצועי (או החובבני) שלנו – בין אם עבור עצמנו, או עבור לקוחות עתידיים.

    הום סטיילינג לומדים מאנשי מקצוע איכותיים

    אנו בסטודיו "קרן אור" מזמינים אותך להכיר אותנו מקרוב במהלך סדנת ההום סטילינג בהובלתה של המעצבת והנדסאית האדריכלות קרן אור מלכא. אל חשש, לא נדרש ידע מוקדם – אנו כאן כדי להעניק לך חוויית לימודים משמעותית לתחילת הדרך ונצייד אותך בכל מה שצריך כדי להתחיל.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט