אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    סיימת את לימודי האדריכלות – ומה עכשיו?

    סיימת את לימודי האדריכלות – מזל טוב! תחום העיצוב והבנייה ותחום ההום סטיילינג תמיד עניין אותך והלימודים הלכו מעולה, יכול להיות שקיבלת משוב מעולה מהמורים וציונים גבוהים, אבל עם סיום התואר גילית שאף אחד מהם לא ילך איתך יד ביד לעבר קריירת החלומות שלך. אדריכליות מצליחות רבות וכן מעצבי פנים מובילים מספרים בשיחות "אחד על אחד" על הצעדים הראשונים והקשים שלהם בשוק: חוסר ההבנה, המבוכה וכל הקשיים שליוו אותם מהרגע שבו סיימו ללמוד ועד שהם הרגישו שהם באמת מבינים מה הם עושים.

    לימוד אדריכלות

    מסלולי הלימוד לאדריכלות ועיצוב פנים בישראל הוכתרו על ידי מובילים בתחום האדריכלות והעיצוב כיסודיים. כולם כרובם נחשבים למסלולים איכותיים ועשירים בידע. תוכלו ללמוד בהם הרבה על התיאוריה שמאחורי עבודת המעצבים והאדריכלים ולקבל השראה מאלו שהובילו את התחום ועשו בו היסטוריה. אך היכן האבות ההיסטוריים של האדריכלות והנוסחאות המסודרות שנלמדו בתחילת המסלול כשניגשים לתכנן בפעם הראשונה מטבח או לפתור בעיה בתכנון הסניטציה בבית שעבר שיפוץ מקיף? זקוקים למעצבת בתים פרטיים?

    אין לזלזל בכוחם של בסיס ידע תיאורטי ומקורות השראה, הם חיוניים כדי ליצור תשתית ידע שתלווה אתכם בהמשך דרככם, אך האם הם באמת מסייעים לכם לפתח את הקריירה ומלווים אתכם בדרך לעבודות הראשונות שלכם בתחום העיצוב?

    כנראה שאת כבר כשרונית

    אם הלכת ללמוד אדריכלות או עיצוב פנים, סביר להניח שתמיד היה לך כישרון – האופן שבו ניגשת לעצב כל דבר, בין אם מדובר בבית חדש, בברכה, בעיצוב אירוע או בברכה – זה נעשה עם המון השראה וסגנון אישי. במהלך הלימודים סוף סוף התחלת לתרגם את הכישרון והיכולות הטבעיות שלך לכדי פרויקטים שהגשת; זה מרגש להתחיל לחלוק עם העולם את המחשבות, הרעיונות והיצירות שלך

    גם הסטודנטים המוכשרים ביותר נתקלים במבוכה כשהם מסיימים את הלימודים. איך זה יכול להיות שהסטודנטית שקיבלה תעודת הצטיינות נתקלת בקשיים עם הלקוח הראשון שלה? כיצד זה ייתכן שמי שכולם הסתכלו עליו בהשתאות במהלך קורס עיצוב הפנים לא מוצא את העבודה הראשונה שלו בתחום?

    אם גם הצעדים הראשונים שלכם בתחום לא פשוטים, חשוב שתדעו: היציאה מעולם האקדמיה לפרקטיקה קשה לרוב המעצבים והאדריכלים. למזלכם, כיום קיימות מגוון דרכים שיקלו עליכם ויקפיצו את הקריירה שלכם בצורה אפקטיבית.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט