אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    סדנת סטאז' למעצבי פנים והנדסאי אדריכלות

    אם בדיוק סיימת את אחד ממסלולי ההכשרה לעיצוב פנים, אשמח להכיר לך את סדנת סטאז' למעצבי פנים והנדסאי אדריכלות שפיתחנו ממש כאן בסטודיו "קרן אור". סיום הכשרה בעיצוב פנים, או לימודי הנדסאי אדריכלות הוא מעמד מרגש במיוחד, רגע לפני הכניסה אל נבכי הפרקטיקה של המקצוע. את הסדנה פיתחנו בסטודיו "קרן אור" עבור בוגרי המסלולים השונים שיוצאים לעולם האמיתי ומרגישים כי הפרקטיקה עוד זקוקה להשחזה ובניית תיק העבודות שלהם הוא המשימה הראשונה בסדר העדיפויות.

    למי מתאימה סדנת סטאז' למעצבי פנים והנדסאי אדריכלות?

    הסדנה שלנו מתאימה לכל מי שסיים לימודי עיצוב פנים – בין אם תעודה, תואר או לימודי הנדסאי. מתוך ההבנה וההכרות המעמיקה שלנו עם הפרקטיקה במקצוע והפערים מול מסלולי הלימוד התיאורטיים השונים, בנינו את קורס הדגל הזה שיענה על צרכיך באופן מדויק.

    אז אם הטרידה אותך השאלה מהי הדרך הנכונה להתאים תאורה לחלל ומה המשתנים שיש לקחת בחשבון, כיצד לייצר את ההרמוניה החמקמקה שבין חללי הפנים אל החוץ, כיצד לגשת ללקוח ועוד – זה בדיוק המקום בשבילך לחזק את הביטחון ולפרוש כנפיים.

    מה נלמד בסדנה?

    • יישור קו מקצועי בין הידע התאורטי לפרקטיקה
    • נלמד כיצד לבצע סקר לקוח
    • נערוך יחד כתב כמויות
    • נקיים הדרכה ממוקדת וצ'ק ליסט עבור ניהול פרויקט מא' – ת'
    • נלמד על מיתוג ושיווק ייעודי למעצבים וצילומי תדמית
    • נלמד כיצד לגשת לתכנון נכון של החלל
    • נקיים סיורים לימודיים ונכיר ספקים
    • נייצר שיתופי פעולה

    הערך המוסף בו הסדנה מציידת אותך, ישרת אותך בהמשך הדרך בכל פרויקט ויעניק לך את הגב המקצועי והביטחון הדרוש לתחילת הדרך. למעשה, בחרנו במקצוע בו אנו לא מפסיקים ללמוד, להיחשף למקורות השראה ולהתפתח. כשם שאין גבול ליצירתיות, אין גבול לידע שניתן לצבור ולהכניס לארגז הכלים המקצועי שלנו. כך, הלקוחות שלנו לאורך השנים ירוויחו יותר מהליווי שלנו, בכל פרויקט, בכל זמן.

    להרוויח את הידע, הפרקטיקה והליווי המקצועי

    אנו בסטודיו "קרן אור" נשמח להיות חלק מההכנה הדרושה לכניסה שלך לעבודה בעולם האמיתי. בזכות הניסיון שצברנו בפרקטיקה וההכרות המעמיקה עם צרכיהם של מעצבים בתחילת דרכם בכל הרבדים, אנו מציעים לך להצטרף אלינו ולקחת חלק  מהחממה שלנו. שילוב לימודים מעשיים, התנסויות והעשרה מתמשכת של הידע התיאורטי שלך, הם אבני הדרך הנדרשות להצלחה משמעותית במקצוע שלנו. נשמח להעניק לך את הגב הדרוש לשם כך. אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ולשמוע פרטים נוספים עוד היום.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט