אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    כך תמצאי את העבודה הראשונה שלך כמעצבת פנים

    סיימת קורס או לימודים תעודה, הגשת פרויקט סיום ואת רוצה ללכת ולהסתער על כמה שיותר בתים! להתחיל לתכנן אמבטיות, מטבחים וסלונים וללוות אנשים אמיתיים בדרך לבית החלומות שלהם, אבל איך מוצאים את העבודה הראשונה שלך?

    זה לא תמיד פשוט למצוא עבודה ראשונה – בכל תחום שהוא. רבים מתייחסים לפרדוקס הידוע: בכל עבודה כמעט מציינים שנדרש ניסיון בעבודה בתחום, אבל לעולם לא נוכל לקבל אותו אם לא נתקבל לעבודה הראשונה בתחום. זוהי מלכודת שקל להיכנס אליה אבל אסור לאבד תקווה – בהחלט אפשר לצאת ממנה ולצבור נסיון בהום סטיילינג.

    טיפים שיוכלו לסייע לך במציאת עבודה

    אם התחלת לחפש עבודה כמעצבת פנים וטרם מצאת, יש כמה צעדים שתוכלי לקחת בדרך למציאת העבודה:

    • סידור מקצועי של קורות החיים: קיימים שלל טיפים לשדרוג קורות החיים. באופן כללי שימי לב שהכישורים הרלוונטיים שלך לתפקיד מספיק בולטים. אולי העבודה כמוכרת גלידה בכיתה י"א יכולה לרדת מקורות החיים לטובת תפקידים והתמחויות רלוונטיים יותר.
    • שיפור הנוכחות ברשת: צייני בלינקדאין, פייסבוק ויתר המקומות שבהם את מופיעה שאת מעצבת פנים. חלקי מהדרך שלך, פרויקטים שאת לוקחת בהם חלק וכל דבר שיסייע לסביבה להבין מה את עושה (ולמעסיקים פוטנציאליים למצוא אותך ולקבל ממך רושם מקצועי)
    • ספרי לאנשים שמקיפים אותך שאת מחפשת עבודה: כל כך פשוט ומובן מאליו, אבל למרבה הצער רבים מובכים או לא יודעים איך לבשר לאנשים קרובים אליהם שהם מחפשים עבודה. אנחנו במאה ה-21, היום מקובל לשתף בקושי שלנו למצוא עבודה ואנשים יכולים להיות אמפתיים ואף לסייע לנו בתהליך, אל תהססי לספר לחברים קרובים, שכנים ומכרים שאת מחפשת, אולי הם יסייעו לך בדרך לעבודה הראשונה.

    סטאז' והתנסות מעשית כמעצבת פנים עם ליווי מקצועי – איתך בדרך לקריירה מוצלחת

    אם כבר ניסית להשתלב בתחום וטרם הצלחת, כדאי שתחשבי על ליווי מקצועי שישפר את סיכויי ההצלחה שלך ויאפשר לך להשתלב בתחום באופן חלק ומוצלח. המדרשה לעיצוב, אותה הקימה קרן מלכה, מציעה לך מסלול מושלם שכולל התנסות מעשית עם לקוחות אמיתיים.  את המדרשה הקימה קרן מלכה, בעלת סטודיו קרן אור לאדריכלות ועיצוב פנים בחיפה. לקרן ניסיון של מעל ל-18 שנים באדריכלות עיצוב פנים עבור לקוחות מסחריים, פרטיים וכן גופים ציבוריים. לפני שפתחה את המדרשה עסקה קרן בהדרכה ולימוד במכללת מעוף ומסגרות מקצועיות נוספות.

    הניסיון העשיר של קרן מאפשר לה להעניק לכל תלמידה ותלמיד את המיטב:

    • עבודה אמיתית: מי שבחור במסלול הסטאז' במדרשה מתנסה עם לקוחות אמיתיים ואף יכול לקבל כסף על עבודתו.
    • הכוונה מקצועית: ליווי בדרך למסלול קריירה שבו בוגרי המדרשה זוכים למקסימום הצלחה.
    • יצירת קשרים ושיתופי פעולה: בתור בעלת סטודיו חיפאי מצליח, לקרן יש קשר עם מיטב בעלי המקצוע והספקים בצפון והיא תוכל לסייע לך ליצור שיתופי פעולה פורים ולקחת חלק בנטוורקינג יעיל.

    כיצד הסטאז' במדרשה יסייע להקפיץ את הקריירה שלך?

    סטאז' בעיצוב פנים חיוני לכל מעצבת בתים פרטיים ומעצב פנים. נכון, במהלך הלימודים הגשתם פרויקטים ואולי צברתם ניסיון כלשהו בקשר עם לקוחות רלוונטיים – אבל האם באמת ליווית דירה אמיתית שאת עיצבת ולקחת חלק משמעותי בתהליך עיצוב הפנים שלה בעצמך?

    מרבית בוגרי לימודי עיצוב הפנים שמגיעים למדרשה עדיין לא התנסו Hands On בפרויקט עיצוב פנים והסטאז' מעניק להם המון:

    • ביטחון, תוצאות וניסיון: אין כמו לקבל הודעות ווטסאפ מלקוח אמיתי, אם תמונות סופיות אמיתיות של פרויקט. זה בדיוק מה שמקבלים הסטודנטים במדרשה שמלווים לקוחות אמיתיים. אי אפשר להשוות פרויקטים בלימודים לפירות ההצלחה של תהליך עיצוב פנים בבית של אדם אמיתי.
    • העשרת תיק העבודות: סביר להניח שבמהלך הלימודים יצרת הדמויות מהממות ואולי גם פרויקטים תלת מימדיים מרשימים, אבל לקוחות בעולם האמיתי רוצים לראות תוצאות בשטח, עם תמונות אמיתיות וכתובת שהם יכולים לבקר בה.
    • נטוורקינג אפקטיבי: לשמור על קשר עם חברים מלימודי עיצוב הפנים זה נחמד, אבל כדי להזניק את הקריירה, אין כמו להתחיל לעבוד עם שלל אנשי המקצוע – החל מקבלנים ועד לזגגים, אנשי סניטציה ועוד אנשי מקצוע שתתחילו לעבוד איתם ותקבלו הזדמנות לפתח איתם קשרי עבודה פורים.

    לצאת לשוק העבודה כשאת במיטבך!

    את יכולה להמשיך בתהליך חיפוש העבודה וכן, בהחלט יכול להיות שתתקבלי לעבודה במשרד גם על סמך הפרויקטים שעיצבת במהלך הלימודים. עבור מרבית בוגרי לימודי עיצוב הפנים הדרך מסיום הלימודים לעבודת החלומות היא למעשה זינוק, שבו כדאי להיות מלווים במומחים שידעו לכוון ולשמור עליך מטעויות בתחילת הדרך.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט