אני רוצה לשמוע פרטים נוספים מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם

    ביטחון עצמי בעיצוב שלך

    דבר אחד שמשותף לכל מי שעוסקים בתחום העיצוב – מעצבי פנים, אדריכליות, הנדסאיות אדריכלות וכל מי שעוסק בתחום, הוא העיסוק נושא הביטחון העצמי. כל עוד יש מקום לפרשנות אישית וטעם, יש מי שיאהב ולא יאהב את ההצעות שלך. אז איך צוברים ביטחון ומציגים את מה שעיצבת באסרטיביות?

    בשיחות אישיות עם מעצבי ומעצבות פנים אני לעיתים קרובות שומעת את הפחדים והלבטים שבתחילת הדרך. זה לא משנה אם אותה מעצבת סיימה עם הצטיינות יתרה או שיש לה כבר פרויקט שהיא השלימה בהצלחה, קיים קול פנימי שנוטע ספקות. "מי ירצה שאת תעצבי לו את הבית?", "מה, לך בעצמך יש בית מושלם?", "רק סיימת את הלימודים. איך את יכולה לעצב בית שלם?" – הם רק חלק מהקולות הפופולריים. הגיע הזמן להשקיט את הקולות הללו ולהעלות את הקריירה שלך מדרגה.

    איך צוברים ביטחון והערכה עצמית?

    אם את מוצאת את עצמך אומרת לעצמך דברים פחות נחמדים על הכישורים והיכולות שלך, יכול להיות שאת סובלת מהערכה עצמית נמוכה. הערכה עצמית הוא מונח בפסיכולוגיה שמתאר את ההערכה הרגשית על שוויו של האדם, שיש לאדם על עצמו. להערכה העצמית קיימים כמה רבדים נפשיים:

    • תפיסה: האם את מרגישה בעלת ערך? האם את חושבת שאת מעצבת ראויה ומוכשרת?
    • רגשות: כשאת חושבת על הקריירה שלך, האם את חשה גאווה? תקווה? או שאולי ייאוש ובושה?
    • התנהגות: האם את מוסרת בביטחון את כרטיס הביקור שלך ומספרת על תחום העיסוק שלך? או אולי מגמגמת שלמדת עיצוב פנים או אדריכלות לאחרונה?

    כלי יעיל לבניית ביטחון עצמי – תיק עבודות

    אין פתרון קסם לבניית בטחון עצמי, אבל אם יש כלי אחד שהוא הקרוב ביותר לכך, הייתי אומרת שהוא תיק העבודות. אין כמו תוצאות מהעולם האמיתי שמתועדות בתמונות נאות ומראות את הכישורים, המקוריות והיצירתיות של מעצבת הפנים או האדריכלית שעומדות מאחוריהן.

    אם עוד אין לך תיק עבודות ואת רוצה להתחיל "להשתפשף" עם פרויקט אמיתי ולהציג את עצמך כמו שצריך, כדאי שתחשבי על ליווי מקצועי בדרך הקריירה שלך. הקמתי את המדרשה לעיצוב בדיוק בשביל נשים וגברים כמוך, שרוצים להעלות את הקריירה שלהם לשלב הבא ולהפוך את האהבה לפרנסה של ממש. אחרי 18 שנות ניסיון באדריכלות עיצוב פנים ללקוחות מסחריים, פרטיים וגם גופים מקצועיים והרצאות בפני בוגרי לימודי צעירים הבנתי שקיים צורך רב בליווי מקצועי; זוהי הסיבה שהקמתי את המדרשה ואני מעניקה מסלולים שונים לליווי מעצבים בראשית דרכם. אם אתן מחפשות טיפים על עיצוב בתים פרטיים חייגו עוד היום ואשמח לעזור.

    אני וצוות המדרשה עמלים כדי להעניק לכל מעצב ומעצבת את המיטב:

    • עבודה אמיתית: מי שבחור במסלול הסטאז' במדרשה מתנסה עם לקוחות אמיתיים ואף יכול לקבל כסף על עבודתו.
    • הכוונה מקצועית: ליווי בדרך למסלול קריירה שבו בוגרי המדרשה זוכים למקסימום הצלחה.
    • יצירת קשרים ושיתופי פעולה: בתור בעלת סטודיו חיפאי מצליח, לקרן יש קשר עם מיטב בעלי המקצוע והספקים בצפון והיא תוכל לסייע לך ליצור שיתופי פעולה פורים ולקחת חלק בנטוורקינג יעיל.

    אני רוצה להזמין שיחת יעוץ

    מלאו את הפרטים וניצור קשר בהקדם





      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט